Een tijdje terug zou er een monteur van KPN komen om de spullen van OnsBrabantNet te vervangen door een ‘internetkastje’ van KPN. En die monteur kwam niet…
Vandaag hadden we de nieuwe afspraak. Ik had er speciaal voor vrij genomen en kon gelukkig een beetje uitslapen. De monteur zou komen tussen 10 en 12 uur.
En dus zat ik klaar om 10 uur. En het werd 11 uur zonder monteur…
…
En het werd 11:30 zonder monteur…
…
En het werd 11:50 zonder monteur…
…
Mijn laptop stond al klaar en ik was in mijn hoofd alweer boze teksten aan het verzinnen die ik op de facebook pagina van KPN zou zetten. En ik had al bijna de brief klaar die naar KPN ging om ze twee vrije dagen te laten compenseren (bij ons zouden namelijk ook kosten doorberekend worden als wij niet thuis zouden zijn).
En zie daar! Om 11:57 stopt er een auto voor onze deur, de monteur stapt uit en belt aan!
Ik deed de deur open met de mededeling : “Ik dacht dat je dit keer weer niet zou komen!”
Waarna de monteur me niet begrijpend aankijkt..
“Omdat je nog twee minuten hebt!!”
Het is dat we nu goed beeld hebben en dat alles lijkt te werken. Maar als KPN nu weer niet was komen opdagen dan had de doos met installatiespullen aan de straat gestaan en waren we overgestapt naar T-Mobile Thuis..
2 minuten heeft het gescheeld!