Ik spaar al een tijdje codes van Optimel om te sparen voor korting op allerlei spullen. En een van de dingen die je dan kan kopen zijn zitzakken of poefen (schrijf je dat zo?) van FatBoy.
Ik had er een tijdje terug al een van besteld, maar het leek me leuk/handig om er nog een te hebben en dus bestelde ik er nog een.
Waarna ik onderstaand mailtje van ze kreeg:
Beste heer/mevrouw,
Wat is het toch een mooie dag vandaag. Zeker omdat onze betrouwbare en knuffelige transporteur zojuist jouw Fatboy-bestelling X opgeladen heeft voor een sensationele reis richting jouw leven. Het volgende duizelingwekkende track-en-tracenummer Y geeft je de ongekend gave kracht om iedere locatie en beweging van je bestelling tot op de millimeter te volgen voordat-ie veilig in jouw armen belandt!
Onze deskundige vervoerders zijn DHL Europlus, UPS, DPD en DHL Globalmail. Zij zullen je order tot aan de aflevering met gevaar voor eigen leven beschermen en verzorgen. Normaal zijn ze sneller dan het licht, maar als je plotseling overvallen wordt door een bui van extreem ongeduld, kun je de actuele status van je bestelling bekijken via de volgende link:
URL
Aarzel niet om contact op te nemen als je (veelgestelde) vragen hebt over je order. We zijn altijd blij als de telefoon gaat; misschien zingen we zelfs wel een liedje voor je terwijl we je vraag beantwoorden.
Heb je eventuele (veelgestelde) vragen over het transport? Voer dan de juiste coördinaten in via je toetsenbord en stuur een e-mail naar MailAdres.
Met vriendelijke groet,
Het Fatboy-team
*grinnik* Ik ben benieuwd hoe die knuffelige bezorger eruit ziet !