Boos worden helpt

Een paar weken terug had ik nog gezegd dat ik “Ad de Aannemer” plat zou gaan bellen. Uiteindelijk besloot ik om dat toch maar niet te doen.

Ik had het namelijk ontzettend druk dus een dag vrij nemen ging toch al amper lukken.
Bovendien vond ik dat het niet logisch was om als klant constant achter iedereen aan te moeten bellen.

En wat ik verwachte gebeurde inderdaad: ik hoorde helemaal niks.

Totdat ik vandaag besloot dat het afgelopen moest zijn! Boos stap ik de zaak binnen waar ik in mei besloten had om mijn badkamer te laten verbouwen. Ik wou de algemene leveringsvoorwaarden hebben. Eens kijken of daar iets in zou staan over levertijden en schadeclaims. En wat blijkt: sta ik in een compleet andere zaak! De zaak die er voorheen in zat was een week geleden verhuisd. En Ad de Aannemer dan? Zat die nog wel naast het pand waar ik stond? Nee, die is ook verhuisd!!

Nou jaaa zeg! Het moest niet gekker worden!

Gelukkig stapte op dat moment de directeur van ‘mijn’ bedrijf het pand binnen om zijn post nog op te halen. En dus kon ik bij hem mijn verhaal kwijt. Dat ik in juni een badkamer had laten plaatsen… dat het nu oktober is en dat ik dus nog steeds geen spiegelkastje en werkende verwarming heb! Dat ik best snap dat de oorspronkelijke 2.5 week niet gehaald konden worden omdat er problemen waren met de verwarming. Maar dat ik het ronduit schandalig vind dat er gewoon niet gebeld word.
Daarna heeft hij Ad de Aannemer gebeld en wat denk je: Hij was net met de planning bezig.. volgende week kwam ik aan de beurt. Ik heb met de directeur afgesproken dat als Ad volgende week woensdag nog niets van zich heeft laten horen dat ik hem moet bellen. Ik ben benieuwd wat Ad gaat doen..
Waarschijnlijk krijg ik dinsdag om 8 uur ’s ochtends het telefoontje of het goed is dat er om 9 uur ’s ochtends een loodgieter aan de deur staat. Tja Ad.. dan heb je dus pech! Niet zelf 4 weken alles laten wachten en dan denken dat ik alles in 1 uur geregeld krijg.