Gisteren is mijn telefoon weer aangesloten. En dus was (bijna) het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam: de PC aanzetten!
Tijdens het verhuizen heb ik een tijdje niet kunnen internetten en de nood begint nu toch wel weer hoog te worden: de Formule 1 Team Manager Competitie heeft een probleempje waarbij ik dingen moet aanpassen en ook mijn telebankieren loopt nu wat achter en de rekeningen liggen op mijn bureau te wachten..
De teleurstelling was groot toen ik dus gisteren geen verbinding kon maken met mijn provider. Na een tijdje puzzelen heb ik dan toch maar de helpdesk gebeld (a 45 eurocent per minuut). Het blijkt dat de KPN mijn telefoonnummer wel heeft omgezet, maar dat zij vervolgens de wijziging ook aan mijn provider moeten doorgeven. De provider moet daarna wat dingen wijzigen en pas daarna kan ik weer internetten. De man van de helpdesk kon mij vrolijk vertellen dat ik volgende week donderdag al kon internetten.
Volgende week donderdag AL ??? Ik vind dat volgende week donderdag PAS!!